top of page

INTREBARI FRECVENTE

Esti interesat sa afli mai multe detalii despre produsele sau serviciile noastre? Mai jos poti gasi raspunsuri la cele mai frecvente intrebari care ne sunt puse. Te rugam sa nu eviti sa ne contactezi daca intrebarea ta nu se afla printre cele mentionate de noi.

Winery
  • Am uitat parola contului. Cum procedez?
    In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.
  • Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
    Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
  • Cum procedez daca doresc sa modific CUI-ul asociat companiei?
    Pentru a modifica CUI-ul setat la crearea contului va rugam sa ne contactati pe pagina noastra de contact https://www.tepaso.ro/contact
  • Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
    Da. Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.
  • Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
    Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
  • Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
    In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
  • Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
    Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind pagina noastra https://www.tepaso.ro/contact
  • Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
    In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind pagina de Contact https://www.tepaso.ro/contact sau sa va abonati la newsletter-ul nostru.
  • Pot modifica o comanda lansata?
    In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind pagina de contact https://www.tepaso.ro/contact . Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.
bottom of page